"First last night" Bianca Iosovini

Kolejna z premier, na która czekałam. Jest to już trzeci tom ze serii. Pamiętam, że pierwszy tom był słaby. Nudził mi się i rozwlekał. Za to drugi tom nadrobił i zatarł złe wrażenie, który wywołał poprzedni tom. Byłam z niego zadowolona, bo pozytywnie mnie zaskoczył.

Od premiery drugiego tomu minęło już troszkę czasu i musiałam przypomnieć sobie wydarzenia z poprzenich powieści. 

Nie ukrywam, że po dość dobrym drugim tomieal autorka wzbiła się nieco na wyżyny swojego pisarskiego stylu i postawiła sobie poprzeczkę wysoko, ale niestety nie dała rady jej pokonać. Nawet się do niej nie zbliżyła. 

Autorka utrzynała pierowzór swojego pomysły, tak więc i ten tom opowiada historię innej pary przyjaciół. Naszymi bohaterami w tej części zostali Tate i Trevor, tak też została poprowadzona narracja, między obojgiem przyjaciół, naprzemiennie. 

Tate Masterson, studentka sztuki i kryminologii. Trzeba przyznać, że połączenie kierunków dość nietypowe. Tate całą jest nietypowa i jest gotką. Uwielbia czarny kolor, a końcówki jej włosów miały już wszystkie kolory, ale od dłuższego czasu gości ma nich czerwień. Tate lubiła dobrą zabawę, nie tylko na imprezie, ale też z mężczyznami. Miała jedną zasadę. Tylko raz. Była to dla niej ucieczka od przeszłości. Chciała zapomnieć, że potrafi czuć.

Dość duże zainteresowanie budził w niej jej przyjaciel Trevor, choć nie był do końca w jej typie, to ciężko było jej przyznać przed samą sobą, że jest przystojny i ma w sobie coś pociągającego.

Trevor Alvarez był wysoki, wysportowany, nosił zarost, był posiadaczem nieziemsko ciemnych oczu. Niesamowicie tajemniczy, skryty i oszczędny w słowach, a przez to bardzo pociągający. On także walczy ze wspomnieniami, które nie pozwalają mu cieszyć się życiem.

Dziwnym jest to, że Trevor nagle postanawia być wobec Tate niezwykle opiekuńczy, stara się zawsze jej towarzyszyć, być blisko by zawsze mogła mieć w nim oparcie.

Wszystko zaczyna się komplikować, kiedy oboje dają się ponieść zapomneimiu i lądują razem w łóżku.

Po tym wydarzeniu Trevor zmienia swoje nastawienie wobec Tate. Ta noc miała się nigdy mie wydarzyć, a teraz wszystko jeszcze bardziej się skomplikowało.

Nie wiem czego się spodziewałam, ale chyba nie tego co dostałam.

Pierwsze 150 stron to gadka o wszystkim i o niczym. Nie ma tu żadnej akcji, nic się nie dzieje.

Tu klarują się emocje i stosunek realacji między Tate i Trevorem, który jest nieco bardziej skomplikowany niż może się wydawać.

Pomimo szczerych chęci nie mogę napisać, że książka mnie zachwyciła.

Przez niemal połowę książki wynudziłam się. Głównych bohaterów łączy jakaś chemia, ale Tate chce, a Trevor niby chce, ale ciągle uważa, że nie powinien i tak nie nie może być. Ludzie! Tańczą wokół siebie jao dwóch bokserów na ringu. Myślałam, że dłużej nie dam rady tego czytać.

Sytuacja zmienia się dopiero po 150 stronie, kiedy bardzo realnie wracs przeszłości Trevora. Wtedy dopiero wydarzenis nabierają tempa i wtedy dopiero z miłą chęcią zaczęłam czytać dalej lekturę.

Nje mniej uważam, że jest to najsłabszy tom z serii autorki. Było mdło i niczym szczególnym się nie wyróżniał. Przede mną jeszcze jeden tom, czwarty i ostatni. Zakończenie powinno być zazwyczaj epickie i spektalularne. Mam nadzieję, że i takie będzie.

Kinga

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Jaguar


7 komentarzy:

  1. Mam tę książkę, dwa pierwsze tomy mi się podobały więc mam nadzieje, że ten również mnie nie zawiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej serii i raczej nie czuję się zachęcona, by po nią sięgnąć. Bardzo nie lubię nudnych wątków miłosnych, które ciągną się niemiłosiernie i nie wiadomo tak naprawdę, dlaczego para nie może być razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka niestety nie w moich klimatach. A ta okładka też nie jest wybitnie przyciągająca wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za cierpliwość, ja bym odłożyła już na samym początku. Nie mam w zwyczaju męczenia się z bohaterami i akcją, które mnie nie jarają. Zrobiłam to raz, a potem odchorowywałam książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że po nieudanym 1 tomie dałaś tej serii szansę. Jak widać, było warto 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł, który może zainteresować moją córkę, chętnie podsunę jej tytuł pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Wam za każdy komentarz.

Copyright © 2014 Velaris' library , Blogger