"Ściema" K. Bromberg

Tak jak wspomniałam na innych blogach, bardzo często (pod powieściami tej autorki także), że będę nadrabiać książki. Może i nie zaczynam od wcześniejszych pozycji tylko tych nowszych, ale nadrabianie oficjalnie ruszyło. 

Jakby mogło być inaczej po raz kolejny na okładce mamy pana z gołą klatą. Totalnie nic nie mam do przystojnych mężczyzn na okładce. Serio, ale kiedy widzisz je na co drugiej  książce masz ochotę sam siebie walnąć w czoło. Znowu? Ale, że co? Poza tym nie mam bladego pojęcia dlaczego ten Pan siedzi tu we wannie, bo nie ma to nic wspólnego ze ściemą, która zaprezentowana jest w książce. 

Utarty już schemat. On milioner, ona o nieco mniejszej zasobności portfela, ale tu nasza bohaterka ma pojęcie o showbiznesie. Połączy ich totalny przypadek, jego arogancja i wyższość. 

Zane Philips nasz główny bohater to australijski bizmasman, który  zdobył swoją fortunę kilkoma trafnymi aukacjami na giełdzie, a przy okazji to seksista i (przepraszam za wyrażenie) niezły dupek. W jego życiu wszystko jest idealne, nawet on sam. Nie ma zamiaru tego ukrywać. Tym razem postanowił rozkręcić nowy interes i zainwestować w portal randkowy, ale inny niż reszta, taki, który połączy ludzi w pary na całe życie. Pomysł naprawdę dobry, sle będzie potrzebować bardzo dobrej pomocy. 

Harlow Nicks, nasza główna bohaterka jest modelką. Od pokazu Victoria's Secret miała nadzieję na rozwój swojej kariery i duży kontrakt, który zmieniłby jej życie. Dzielenie radzi sobie w mieście aniołów, choć życie tu nie należy do łatwych i tanich. Spieszyć się na kolejną rozmowę kwalifikacyjną spotyka Zane'a i ten dzień zdecydowanie nie będzie należeć do jej ulubionych. Najpierw musi gonić jego psa, przez co łamie obcas, a na sam deser nie dostanie pracy, która chciała, a na koniec wda się w złośliwą wymianę zdań z samym Zane'em. 

Czysty przypadek i dwa, wydawać by się mogło, niewinne kłamstwa spowodują lawinę wydarzeń, gdzie tych dwoje będzie na siebie skazanych przez długi okres czasu. Ich udawany związek zrobi się dziwnie prawdziwy. 

Jak to w romansach bywa, znajdziemy tu stały utarty schemat hate-love, milionera i "biednej" kobiety. Użyłam cudzysłowa, ponieważ nie oznacza to zawsze stanu materialnego. Nic nie jest w stanie nas tu zaskoczyć. 

Takie historie czyta się bardzo szybko. Każdy z bohaterów z mroczną lub przykrą przeszłością, którzy pomimo trudności starają się wyjść na prostą. 

Sceny seksu nie są wuglarne, ani też nie obrzydzają ( uwierzcie mi, czytałam i takie).

Polubiłam główna bohaterkę za jej niewyparzoną buzię, cięty język, ripsotę na niemal każda odpowiedź, zasadność i realne spojrzenie na świat. W ogóle w książce pojawiały się dwa silne charaktery przez co często iskrzy między nimi na wielu płaszczyznach. 

Byc może książka nie jest wymagająca i wybitnie z górnej literatury, ale miło przy niej siedziałam kilka wieczorów. 

Przyznam się Wam, że  miło nieraz tak "pomarzyć" o takim szczęściu i szczęśliwym trafie. Mam świadomość, że to fantazja autora, ale takie bajkowe historie się trafiają, nie często, ale jednak. Miło pomarzyć. 

Kinga

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Editio Red


6 komentarzy:

  1. Bromberg nie jest moją ulubioną autorką, a przeczytałam trochę jej ksiażek. Po Płonącej namiętnosci zrezygnowałam z tej autorki na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze tej książki, dlatego nie zagłębiałam się w twoją recenzję. Czytałam inne książki Bromberg i polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się strasznie przewidywalna i typowa dla tego gatunku. Więc raczej odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że tandetna okładka, to jeszcze schemat na schemacie schematem pogania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio miałam przesyt takich schematycznych książek, ale prawda jest taka, że od czasu do czasu i po nie trzeba sięgnąć :) Dzięki nim można się oderwać od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie każda lektura musi być inteligentna i refleksyjna . Czasami potrzebujemy lekkiej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Wam za każdy komentarz.

Copyright © 2014 Velaris' library , Blogger