"Tak kochanie" Tillie Cole

Kolejna nowelka z serii Kaci Hadesa. W pierwszej części temat ślubu Styxa i Mea jest potraktowany bardzo po macoszemu, wręcz jest tylko wspomniany. 

Dobrze jest mieć możliwość zajrzenia za kulisy tego wydarzania, jak to się działo. 

Styks od chwili, gdy ujrzał Mea przez dziurę w ogrodzeniu strzegącym terenów sekty, wiedział, że nie pokocha już żadnej innej kobiety. Jej czarne włosy, jasna skóra i jasnoniebieskie, wilcze oczy pochłonęły go bez reszty. 

Pragnie ją poślubić odkąd ponownie zjawiła się w jego życiu. Dzieliło ich tygodnie od ślubu, A River coraz bardziej zamyka się w sobie, bo wie, że  nie jest i nie będzie w stanie powiedzieć jej jak bardzo ją kocha i złożyć przysięgi. Jest sławnym Milczącym Katem, ale także i on odczuwa strach. Tym bardziej, gdy chodzi o jego przyszłą żonę.

To od nich się zaczęło. to dzięki nim pokochałam Katów. 

Cole jest świetnym przykładem, gdzie nowelka jest idealnym dopełnieniem całej historii. 

Na daremno szukać tu przemocy, zawrotnych zwrotnych akcji. Tu znajdziemy to najdelikatniejsze oblicze najgroźniejszego z katów, co przypomina nam, że ona także jest człowiekiem i ma uczucia. tylko wtedy, gdy chodzi o najbliższych. 

Piękna opowieść o miłości, ale też o walce z własnymi słabościami. Nie zawiodłam się.  


Kinga



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Editio Red



14 komentarzy:

  1. Katarzyna Balbierz27 maja 2020 10:19

    Bardzo ciekawe połączenie �� Z jednej strony kat, a z drugiej miłość. Intrygujące...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii i jakoś też nie ciągnie mnie do niej :)
    Ale dobrze, że Tobie lektura się podobała. Obyś czytała więcej tego, co równie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się dość ciekawie ta seria, nigdy o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tej serii. Wydaje się ciekawa, a twój opis zachęcający, więc z chęcią sprawdzę te pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ta walka z własnymi słabościami... Ciekawy temat...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wędrówki po kuchni29 maja 2020 17:34

    Nie znam zupełnie tej serii, a wydaje się dość ciekawa. Może się skusze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że nie jest to moja tematyka, ale opisem mnie bardzo zaciekawiłaś ;) może i sięgnę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej serii, chyba będę musiała zerknać na pierwsze tomy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że seria się już naprawdę nieźle rozrosła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że czytałam pierwszą część i niestety totalnie nie wpisała się w mój gust przez wulgarny język.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie ciepłe romantyczne klimaty pozostawiam na wakacyjne dni, wówczas lepiej mi smakują. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam serii o której piszessz.

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna okładka, dodatkowo podoba mi się subtelność tej opowieści, chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Wam za każdy komentarz.

Copyright © 2014 Velaris' library , Blogger